تاریکی دوستت دارم
نوشته شده توسط : میکا

سلام تاریکی دوست خوبم  امیدوارم که از من دلخور نباشی درسته چند وقتی هست سر نزدم بهت اخه خیلی کار داشتم ولی همیشه برای خوندن دل نوشته هایت می امدم خیلی دلم برای نفسات تنگه . می دونی که بعد از خدا جز تو کسی رو ندارم هیچی دوستی خیلی هم بد نیست دوستی با تو از همه دوستی ها شیرین تره

می دونم که تو هم تنهایی تنها و کسی تو رو دوست نداره هه هه اشکالی نداره اگر منو دوست داری منم تو رو خیلی دوست دارم . دنیا خیلی کثیف شده درسته ادما هم کثیف شدن می دونی چرا از تو بدشون می  اد چون نمی تونن توی تاریکی به کارای کثیفشون ادامه بدن اخه لذتی نداره خودشون هم می دونن من و تو دلهامون به هم گره خورده اخه توی دنیا فقط همدگه رو داریم .

شبهای تاریک مثل الان خیلی لذت بخشه و لذت بخش تر اینه که با تو حرف می زنم تاریکی من ظلمت دنیا داره دیونه می کنه اخه چقدر روشنایی چقدر نور تا کی باید کارای بد هم دیگه رو تحمل کنیم همین که تاریک می شه ارامش می گیرم چون دیده نمی شم و وقتی دیده نشم کسی هم دنبالم نمی اد و این ارامشه دیگه زیاد حرف نمی زنم حزف زیاد دارم باشه واسه بعد





:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
karo در تاریخ : 1389/12/14/6 - - گفته است :
تاریکی....
همه ما از تاریکی شب حرف می زنیم ولی اون که منو بیشتر می ترسونه تاریکی دل آدمهاست


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: